Holes
Stanleyho Yelnatsa, ktorého prenasleduje smola dávnej rodinnej kliatby, pošlú do tábora na Zelenom jazere. Je to zvláštne miesto bez zelene aj jazera. Po príjazde sa začína nezvyčajné dobrodružstvo, keďže spolu s kamarátmi – Kalmarom, Pazuchou, Cik-cakom, Magnetom, Röntgen a Zerom – musí denne vykopať jednu jamu, aby uspokojil dozorcov. Ale prečo?