Indiana Jones a Chrám skazy
Indiana Jones a jeho neobvyklí spoločníci, spevák Willie Scott a šikovný chlapec Short Round, musia opustiť lietadlo tesne predtým, ako havaruje v odľahlej dedine, ktorú postihlo nešťastie – niekto ukradol ich posvätný kameň. Keďže Indy sa vždy vrhá do dobrodružstva, spolu so svojimi priateľmi sa vydajú na cestu, aby získali kameň späť. Narazia však na zlovestné sily, aké si nedokázali ani len predstaviť.