V čeľustiach
Valerie Taylorová je skutočnou priekopníčkou v oblasti filmovania pod vodou, ako aj v oblasti výskumu žralokov a je žijúcou legendou a ikonou v podmorskom svete, ktorej životné dielo sa stalo základom pre mnohé z toho, čo dnes vieme o žralokoch. Prostredníctvom pozoruhodných podmorských archívnych záberov a rozhovorov so samotnou Valerie film „V čeľustiach“ sleduje odvážnu cestu tejto prieskumníčky oceánov od momentu, keď je šampiónkou v harpúnovom love rýb, až po chvíľu, keď je vášnivou ochranárkou žralokov.