Kingsman: Tajná služba
Úžasní účinkujúci, vrátane Colina Firtha, Samuela L. Jacksona a Michaela Cainea, vedú tento špionážny thriller nabitý akciou o chlapcovi z ulice, ktorého naverbujú do skupiny tajných agentov.