Strašiak
Desivý hororový triler z pera Stephena Kinga sleduje príbeh dvoch sestier a ich otca-psychológa, ktorí sa snažia zmieriť s nedávnou smrťou ich matky. Keď sa v ich dome nečakane objaví pacient, ktorý potrebuje pomoc, zanechá za sebou nadprirodzenú bytosť, ktorá striehne na rodiny a živí sa ich utrpením.