Červená volavka
V tomto špionážnom trileri je Jennifer Lawrence ako bývalá baletka Dominika nútená vstúpiť do Školy volaviek, vládneho programu, ktorý ju vrhne do zradného sveta špionáže.
V tomto špionážnom trileri je Jennifer Lawrence ako bývalá baletka Dominika nútená vstúpiť do Školy volaviek, vládneho programu, ktorý ju vrhne do zradného sveta špionáže. Stane sa z nej smrtiaca agentka, no je uväznená vo svete, z ktorého chce utiecť. Červená volavka je, podľa Dish Nation-Fox TV, „plná zvratov až do šokujúceho rozuzlenia,“ ktoré nebudete očakávať.