Lady a Tramp
V tomto nadčasovom prerozprávaní klasického animovaného filmu z roku 1955 sa Lady, rozmaznaná sučka amerického kokeršpaniela, a Tramp, drsný, ale milý túlavý pes, vydajú na nečakané dobrodružstvo, pri ktorom sa zblížia a spoznajú hodnotu domova.