Leví kráľ 3 - Hakuna Matata
V tomto veselom dobrodružstve Timon a Pumba prezradia, odkiaľ vlastne sú, kde sa stretli a ako pomohli Simbovi zachrániť Serengeti. Vracajú sa aj k niektorým udalostiam z Levieho kráľa, ktoré z ich pohľadu vyzerali trochu inak - napríklad keď kráľ Mufasa predstavil ríši zvierat malého Simbu. Dramatická chvíľa, keď sa všetky zvieratká klaňali novému vládcovi, sa tiež neodohrala len tak. Zoznámte sa so svojráznymi novými postavičkami, Timonovou mamou a strýkom Maxom. Pripravte sa na kráľovskú zábavu s vašimi obľúbenými hrdinami a hudbou, ktorú milujete. A uvidíte ešte oveľa viac.