Lietajúci vrak
Káčer Donald si kúpi použité, takmer zničené lietadlo od prefíkaného majiteľa Bena Buzzarda. Ten nič netušiaceho káčera oklame a dá mu podpísať zmluvu, podľa ktorej mu v prípade nehody bude vyplatená obrovská suma. Ben potom navádza Donalda na ľahkomyseľný let a snaží sa, aby lietadlo havarovalo a on tak zbohatol na Donaldovom nešťastí.