Zlé časy v El Royale
Jeff Bridges, Cynthia Erivo, Dakota Johnson, and Chris Hemsworth sú súčasťou hviezdneho obsadenia v tomto thrilleri plnom napätia a nečakaných odhalení. Sedem cudzincov, z ktorých každý ma svoje tajomstvo, sa stretne v El Royale, opustenom hoteli s temnou minulosťou pri jazere Tahoe. Počas jednej osudovej noci bude mať každý príležitosť na vykúpenie... než sa všetko pokazí.