Drugs, Inc.: Dealer Pov
Tento hodinový špeciál spoločnosti Drogy s.r.o. sa nielenže prechádza v koži predajcov, ale pozerá sa ich očami. Drogové tímy v New Yorku, Atlante a Portlande nás vezmú na cestu svojím každodenným životom.
Surové. Bez scenára. Originálne. Tento hodinový špeciál spoločnosti Drogy s.r.o. sa nielenže prechádza v koži predajcov, ale pozerá sa ich očami. Drogové tímy v New Yorku, Atlante a Portlande nás vezmú na cestu horskou dráhou ich každodenného života. Od streľby na konkurenčný gang, cez vymáhanie dlhov až po vyhýbanie sa policajtom skokom do otvorenej výťahovej šachty – tento špeciál ponúka úplne nový divácky zážitok.