Omen - Satan prichádza
Keď americký veľvyslanec v Anglicku začne mať podozrenie, že jeho syn je Antikrist, musí zápasiť s rozhodnutím dieťa zabiť.
V tomto mrazivom remaku filmu Prichádza Satan! nahradí americký diplomat Robert Thorn (Liev Schreiber) sirotu vlastným mŕtvonarodeným dieťaťom, aby ušetril svoju nevedomú manželku (Julia Stilesová). Po sérii groteskných vrážd a hrozivých varovaní však dôjde k desivému poznaniu, že ich dieťa je synom Satana!