The Last Duel
Príbeh zrady vo Francúzsku 14. storočia v réžii Ridleyho Scotta v hlavnej úlohe s Jodie Comer. Vo filme podľa skutočného príbehu hrá aj Matt Damon a Adam Driver. Stvárňujú priateľov, ktorí musia proti sebe bojovať po obvinení zo znásilnenia.