Return to Oz
Dorothy zistí, že jej starí priatelia sa premenili na kameň a Smaragdové mesto zachvátila skaza. S pomocou nových priateľov Dorothy bojuje proti zlej princeznej Mombi a diabolskému kráľovi Nomov, aby zachránila priateľov a obnovila milované Smaragdové mesto.
V tomto druhom vzrušujúcom dobrodružstve na motívy kníh o krajine Oz L. Franka Bauma sa Dorothy znovu ocitá v krajine svojich snov. Keď zistí, že jej starí priatelia sa premenili na kameň, noví priatelia Tik Tok, Jack Pumpkinhead a Gump jej pomôžu bojovať proti nebezpečným novým nepriateľom vrátane strašidelných ľudí na kolesách, lovkyne hláv princeznej Mombi a zákerného kráľa Nomov. Dokáže Dorothy zachrániť starých priateľov a obnoviť Smaragdové mesto?