Čierny Panter: Navždy Wakanda
Po smrti kráľa T'Challu sa kráľovná Ramonda, Shuri, M’Baku, Okoye a Dora Milaje snažia ochrániť svoj národ pred zásahom svetových mocností. Kráľovstvo Wakanda sa chystá písať novú kapitolu svojej histórie, a tak musia hrdinovia s pomocou War Dog Nakia a Everetta Rossa vydláždiť novú cestu pre jeho obyvateľov.
Vo filme „Čierny Panter: Navždy Wakanda“ od Marvel Studios bojujú kráľovná Ramonda (Angela Bassett), Shuri (Letitia Wright), M'Baku (Winston Duke), Okoye (Danai Gurira) a Dora Milaje (vrátane Florence Kasumba), aby ochránili svoj národ pred zásahom svetových mocností po smrti milovaného kráľa T'Challu. Obyvatelia Wakandy chcú začať písať novú kapitolu svojej histórie, a preto sa hrdinovia musia spojiť a spoločne s War Dog Nakiou (Lupita Nyong’o) a Everettom K. Rossom (Martin Freeman) vydláždiť pre kráľovstvo novú cestu. V predstavení Tenocha Huertu ako Namora, kráľa skrytého podmorského národa, si vo filme zahrali aj Dominique Thorne, Michaela Coel, Mabel Cadena a Alex Livinalli.