Reťazová reakcia
Keď jeho mentor vyvinie revolučný zdroj čistej energie, študent sa v tomto trileri zapletie do siete špionáže a vrážd.
Dvaja členovia pokrokového energetického experimentu – šikovný strojník a ambiciózna fyzička – sa stanú utečencami pred vládnymi agentmi, ktorí ich obvinili z vraždy a bombového útoku na ich laboratórium v rámci koordinovaného úsilia pochovať sľubný energetický výskum ich projektu.