Phat Girlz (Feature) (2006)
Inteligentná začínajúca módna návrhárka sa snaží nájsť lásku a prijatie vo svete plnom "sexi" žien.
Film Tučné babenky s veselou Mo'Nique v hlavnej úlohe ako Jazmin Biltmorová, inteligentnou ambicióznou módnou návrhárkou, je dráždivou komédiou o dvoch frustrovaných plus-size ženách posadnutých svojou váhou, ktoré sa snažia nájsť lásku a prijatie vo svete plnom "sexi" žien. Tučné babenky sa ocitnú v ťažkej situácii, keď stretnú mužov svojich snov, ktorí pochádzajú z kultúry, kde veľké je lepšie.