Phineas a Ferb: V paralelnom vesmíre
Už ste si mysleli, že Phineas a Ferb vyskúšali všetko, a oni sa vydali na dobrodružstvo do paralelného vesmíru. Keď Phineas, Ferb a Perry nasledujú Dr. Doofenshmirtza cez jeho Otherdimensionator, ocitnú sa v paralelnom vesmíre, kde vládne druhý a zlý Dr. Doof s armádou robotov. Perry sa obetuje, aby svojich priateľov zachránil pred istou smrťou – odhalí svoju skutočnú identitu ako agent P. Phineas a Ferb sa ho so svojimi paralelnými ja vydajú zachrániť. Tak sa začína veľkolepý boj, v ktorom sa naši hrdinovia pokúšajú zachrániť svoj domov pred zlým Dr. Doofom a jeho pomocníkom Platyborgom!