Hrané CGI prerozprávanie obľúbeného príbehu o drevenej bábke, ktorá sa vydáva na napínavé dobrodružstvo, aby sa stala skutočným chlapcom. Ďalšími postavami sú rezbár Geppetto, ktorý Pinocchia vytvoril a správa sa k nemu ako k svojmu skutočnému synovi; Jiminy Cricket, ktorý slúži ako Pinocchiov sprievodca a zároveň ako jeho "svedomie"; Modrá víla; "Poctivý" John; čajka Sofia a kočiš.