Sledujte zábavné dobrodružstvá Santových najnenápadnejších škriatkov Waynea a Lannyho. Vianoce sú o pár dní a tak pani Clausová a Magee požiadajú o pomoc s tajnou misiou Waynea a Lannyho, aby získali späť záhadný predmet, ktorý sa ukrýva v kancelárii Santa Clausa. Dokáže ho dvojica získať včas, alebo ich odhalí Santa a budú odsúdení byť na zozname nepolušných?