Rastúce tesáky
Val Garciová, mexicko-americká tínedžerka, ktorá je spolovice človek a spolovice upír, musí svoju identitu tajiť pred oboma svetmi. No keď sa jej najlepší ľudský kamarát objaví v škole plnej príšer, musí čeliť pravde, svojej identite a sebe samej.