Stav ohrozenia
Keď v New Yorku začnú vyčíňať teroristi, je na agentovi FBI (Denzel Washington) a armádnom generálovi (Bruce Willis), aby zistili, kto za tým stojí a násilie zastavili.
Výbuch preplneného brooklynského autobusu podnieti násilie v uliciach New Yorku. Špeciálny agent FBI Anthony „Hub“ Hubbard (Denzel Washington) a generál americkej armády William Devereaux (Bruce Willis) musia spoločne zistiť, kto je zaň zodpovedný. Počas pátrania narazia na nebezpečenstvo na každom kroku a pustia sa do hrozivej vojny proti neľútostnej skupine teroristov.