Stokerovci
Po tragickej smrti svojho otca stretáva India Stokerová svojho charizmatického strýka, o ktorom nikdy nevedela, že existuje. Čoskoro sa však ukáže, že šokujúce tajomstvá jeho minulosti môžu zničiť budúcnosť jej rodiny.
Po tragickej smrti svojho otca v deň jej osemnástich narodenín sa India Stokerová (Wasikowska) zoznámi s Charliem (Goode), jej charizmatickým strýkom, o ktorom nikdy nevedela, že existuje. Keď sa Charlie presťahuje k Indii a jej nestabilnej matke (Kidmanová), oboch priťahuje jeho očarujúce a upokojujúce správanie. Čoskoro sa však ukáže, že Charlieho príchod nebola náhoda a že šokujúce tajomstvá jeho minulosti môžu ovplyvniť budúcnosť Indie… alebo ju úplne zničiť.