Deti moje
Matt King (George Clooney) sa snaží opraviť vzťah so svojimi dvoma dcérami po námornej nehode svojej ženy neďaleko Waikiki.
Vo filme podľa románu Kaui Hart Hemmingsovej George Clooney hrá ľahostajného manžela a otca dvoch dcér, ktorý je nútený obnoviť vzťah so svojimi dcérami po námornej nehode svojej ženy neďaleko Waikiki.