Kingsman: Prvá misia
Keď skupina najhorších tyranov histórie a geniálnych zločincov spolu plánuje vyvolať vojnu na zabitie miliónov ľudí, jeden muž musí bojovať s časom, aby ich zastavil. Objavte počiatky prvej nezávislej spravodajskej agentúry vo filme „Kingsman: Prvá misia.“