The Right Words
Pätnásťročná Kenza a jej trinásťročný mladší brat Madhi sa pravidelne navzájom doberajú na sociálnych sieťach. V autobuse Kenza vystaví svojho naivného a romantického mladšieho brata skúške: má vyznať lásku Jade, dievčaťu, ktoré Madhi miluje, hoci sa vôbec nepoznajú.