He Got Game
S prísľubom zníženia trestu získa Jake Shuttlesworth dočasné prepustenie z väzenia, aby presvedčil špičkového mladého basketbalistu, svojho odcudzeného syna Jesusa, aby hral za senátorovu alma mater.
Víťaz Ceny akadémie Denzel Washington hrá v tomto strhujúcom príbehu o väzňovi, ktorý má jeden pokus na druhú šancu byť otcom! S prísľubom zníženia trestu získa Jake Shuttlesworth (Washington) dočasné prepustenie z väzenia, aby presvedčil špičkového mladého basketbalistu... svojho odcudzeného syna Jesusa (basketbalová hviezda NBA Ray Allen), aby hral za senátorovu alma mater! Ale tak, ako Jesus čelí veľkému tlaku a neodolateľným pokušeniam pri zvažovaní svojho rozhodnutia, aj Jake je nútený zvážiť nielen to, čo je najlepšie pre neho... ale aj čo je najlepšie pre jeho syna! S priekopníckym soundtrackom od legendárnych Public Enemy -- aj výraznými úlohami Johna Turturra a basketbalových osobností ako Dick Vitale, John Thompson, Dean Smith a ďalší, toto je kritikou oceňovaný film, o ktorý nechcete prísť!