Rovnako ako v pôvodnom filme, aj v tomto jeho pokračovaní, ktoré sa odohráva v blízkej budúcnosti, je zakázaný všetok alkohol a drogy s výnimkou jedného výnimočného dňa. Tento deň ako zázrakom vychádza toho roku na Vianoce. Nové prázdninové dobrodružstvo bude zahŕňať čarovné rozprávkové knihy, chytľavé pesničky, stop-motion animácie… a drogy! A to nie málo… Šťastné a veselé zhýralé Vianoce!