Sopka
V meste anjelov – Los Angeles sa deje niečo mrazivé. Pod známymi dechtovými jamami La Brea sa na povrch prederie zúriaca sopka, ktorá ohromené mesto zasype spŕškou smrtiacich ohnivých bômb a nekonečným prílivom do biela rozžeravenej lávy. Keď sa toto snové mesto ocitne v nočnej more, srdce sa rozbúši aj vám.