Waking Sleeping Beauty
Ako zobudiť Šípkovú Ruženku má ďaleko od rozprávky. Je to bezprecedentný prekvapivý pohľad na konflikt, drámu a napätie, ktoré sprevádzali druhú kapitolu Disneyho dedičstva animácie, čo bolo desaťročie neporovnateľnej kreativity, ktorá zahŕňala filmy Malá morská víla, Kráska a zviera, Aladin a Leví kráľ. Opisujú to ľudia, ktorí boli skutočne pri tom. Michael Eisner, Jeffrey Katzenberg, Roy E. Disney, John Lasseter a mnohí ďalší. Film Ako zobudiť Šípkovú Ruženku je pohľad do zákulisia na ľudí a okolnosti, ktoré navždy zmenili pohľad na animáciu.