Yuzuru Hanyu ICE STORY 2023 “GIFT” at Tokyo Dome
Historicky prvá sólová ľadová šou na štadióne Tokyo Dome s názvom „GIFT“ je príbehom, ktorý zobrazuje život a budúcnosť Yuzuru Hanyu na ľade.
Historicky prvá sólová ľadová šou na štadióne Tokyo Dome s názvom „GIFT“ je príbehom, ktorý zobrazuje život a budúcnosť Yuzuru Hanyu na ľade. Toto dielo pripravil profesionálny krasokorčuliar Yuzuru Hanyu a režíroval ho MIKIKO, ktorý je známy používaním najnovších technológií javiskovej produkcie.