Nevedomí anjeli
Antonia po tom, ako jej manžel Massimo umrie, zisťuje, že ju podvádzal s mladým mužom Michelom. Zničená touto novinkou, Antonia skúma tajný život svojho manžela a vybuduje si nečakané a silné priateľstvo s Michelom a jeho výstrednými priateľmi, ktorí boli pre jej zosnulého manžela ako druhá rodina. Vďaka nim dokáže zmeniť svoj pohľad na život, naučí sa však opäť milovať?