24Kitchen Gourmet Specials
Televízna stanica 24Kitchen má množstvo inšpirácii na chutné sviatočné jedlá. Od moriakov po divinu alebo od brusníc po marhule. Inšpirujte sa, keď Hugo objavuje, ako Holanďania pripravujú svoje chutné gurmánske jedlá.