2018 - 20247 sérií
Ryan Murphy, Brad Falchuk a Tim Minear predstavujú novú procedurálnu drámu „9-1-1“. Seriál sleduje mimoriadne stresujúce zážitky členov záchranných zložiek – vrátane policajtov, hasičov a dispečerov – ktorí sa dostávajú do tých najdesivejších a najšokujúcejších situácií. Títo záchranári sa musia snažiť nájsť rovnováhu medzi zachraňovaním tých najzraniteľnejších a riešením problémov vo vlastnom živote. Seriál čerpá z reálnych stresujúcich zážitkov členov záchranných zložiek, ktorí pravidelne čelia náročným situáciám, ktoré sú často nepredvídateľné, intenzívne a povznášajúce zároveň.