Spriaznení
Keď sa mladá černoška a ctižiadostivá začínajúca spisovateľka Dana začína usádzať vo svojom novom dome, zažíva cestovanie v čase. Vynorí sa na plantáži v devätnástom storočí a je konfrontovaná tajomstvami, o ktorých ani netušila, že jej kolujú v krvi.
Seriál je adaptáciou románu Kindred od Octavie E. Butlerovej, ktorého ústrednou postavou je Dana Jamesová (Mallori Johnsonová), mladá černoška a začínajúca spisovateľka. Dana „vykorenila“ svoj život podriadený rodinným záväzkom a presťahovala sa do Los Angeles. Je pripravená na svoju budúcnosť, ktorá, ako Dana konečne cíti, patrí len a len jej. Kým sa však stihne vo svojom novom domove usadiť, zažíva násilné presúvanie v čase. Objaví sa na plantáži z devätnásteho storočia – na mieste pozoruhodne a veľmi úzko spojenom s Danou a jej rodinou. Daninu minulosť a súčasnosť prelína medzirasový ľúbostný románik. Čas sa kráti a Dana sa v tomto žánrovo prelomovom diele skúmajúcom putá, ktoré zväzujú, snaží konfrontovať tajomstvá, o ktorých ani len netušila, že jej kolujú v krvi.