Banged Up Abroad
Väzňom v cudzine je kultový seriál, ktorý pomocou intímnych spovedí a dramatických rekonštrukcií udalostí zavedie divákov do hrôzostrašného väzenského prostredia, ďaleko od pohodlia domova. Či ide o tajného agenta, ktorý zhromažďuje dôkazy proti podozrivému, alebo o osobu, ktorá ponúka na predaj drogy... prinášame príbehy z každého uhla pohľadu.