Blood Free
Jayu, riaditeľka spoločnosti BF, svoj podnik rozširuje napriek vyhrážkam smrťou. Tie neustávajú a tak BF najme Chaewoona, bývalého námorného dôstojníka, aby ju ochránil. Je zvláštne, ako ľahko Chaewoon vyrieši problémy Jayu, a v BF sa začnú množiť tajomstvá a podozrenia.