Brawn: Neuveriteľný príbeh Formuly 1
Keanu Reeves nás prevedie jednou z najúžasnejších ság histórie Formuly 1. Ross Brawn a uznávaní piloti F1, ako je Jenson Button a Rubens Barrichello, odhalia v tomto štvordielnom pútavom dokumente všetky udalosti tejto sezóny. Budete svedkami vzniku tímu Brawn GP a jeho pozoruhodnej cesty strategickými manévrami a finančnými skúškami počas neobyčajne súťaživej éry v kronike tohto športu.