V tejto úprimnej a nekompromisnej komédii Paul a Ally žonglujú s kariérou na plný úväzok, starnúcimi rodičmi, hypotékou, otrasmi vo vzťahu a nezávideniahodnými prekážkami pri výchove svojich malých detí Luka a Avy.
Breeders skúmajú paradox, ktorý pozná každý rodič, ale nikdy si ho neprizná: za svoje deti by ste dobrovoľne zomreli, ale často ich chcete aj zabiť. Paul je starostlivý otec, ktorý zistí, že nie je celkom taký, za akého sa považoval. Jeho partnerka Ally vedie nahrávacie štúdio, rozosmieva Paula a dokáže ich deťom čítať rozprávky, aj keď technicky spí. V tejto úprimnej a nekompromisnej komédii Paul a Ally žonglujú s kariérou na plný úväzok, starnúcimi rodičmi, hypotékou, otrasmi vo vzťahu a nezávideniahodnými prekážkami pri výchove svojich malých detí Luka a Avy. Keď sa na prahu ich domu objaví Allyin odcudzený otec Michael, rodina v podstate priberie tretie dieťa – ale toto dieťa je spojené s batožinou a názormi. Paulovi rodičia, Jackie a Jim, sú pripravení pomôcť, ale ich generácia sa na výchovu detí pozerá trochu inak.