Candy: Smrť v Texase
Candy Montgomeryová je žena v domácnosti a matka z roku 1980, ktorá robila všetko správne – dobrý manžel, dve deti, pekný dom, dokonca aj starostlivé plánovanie a malé prehrešky – ale keď sa v nej nahromadí tlak z prispôsobovania sa, jej činy kričia po troche slobody. Kým jej niekto nepovie, aby mlčala. So smrteľnými následkami.