Strednú školu Jaeil v Soule navštevujú len „zlaté lyžice“. Lee Seungcheon, „špinavá lyžica“, náhodou stretne tajomnú starenku a dozvie sa, ako môže zbohatnúť. Seungcheon si vymení život s Hwang Taeyongom, dedičom spoločnosti Doshin Group. Seungcheon teraz žije život „zlatej lyžice“, o akom vždy sníval. Pocit viny z toho, že vymenil svojich rodičov však vedie Seungcheona k tomu, aby starú ženu opäť navštívil.
Strednú školu Jaeil v Soule navštevujú len „zlaté lyžice“. Lee Seungcheon, jediná „špinavá lyžica“ v škole náhodou stretne záhadnú starú ženu a dopočuje sa od nej, ako môže zbohatnúť. Vďaka tejto metóde sa Seungcheon vymení s Hwang Taeyongom, synom prezidenta spoločnosti Doshin Group, ktorý je najbohatším mužom v Kórei. Lee Seungcheon sa stáva Hwang Taeyongom a Hwang Taeyong sa stáva Lee Seungcheonom. Seungcheon konečne žije život „zlatej lyžice“, o akom vždy sníval, no ukazuje sa, že žiť ako syn z bohatej rodiny je ťažké. Jedného dňa sa dopočuje, že jeho otec Cheol bol zranený a jeho život je ohrozený. Cíti sa vinný za to, že vymenil svojich rodičov a jeho vrúcna láska k otcovi ho vedie k tomu, aby starú ženu opäť navštívil.