Tierra Incógnita
Eric sa vracia na Mys Qwert vyriešiť záhadu zmiznutia svojich rodičov. Stretne sa tu so starými priateľmi aj nepriateľmi a bude musieť odhaliť záhady miestneho strašidelného zábavného parku.
Eric sa vracia do svojho rodného mesta vyriešiť záhadu zmiznutia svojich rodičov spred ôsmich rokov. Spolu so sestrou ho vychovali starí rodičia z matkinej strany, ale utečie do strašidelného zábavného parku, ktorý patril jeho rodičom a v ktorom ich videli naposledy živých. V meste sa Eric stretne s tromi ľuďmi, ktorí zohrajú v jeho poslaní zásadnú rolu – s Pablom, jeho najlepším kamarátom z detstva, ktorého kamarátstvo sa ukáže byť bezpodmienečné, s Lilou, ku ktorej to Erica vždy priťahovalo, a s tetou Carmen, vďaka ktorej pochopí, že na cestu pravdy sa dokáže vydať len s podporou rodiny. Vráti sa práve vtedy, keď v meste začne útočiť na ľudí neznáma entita. Ericovi sa môže podariť vyriešiť všetky záhady poschovávané v zábavnom parku len s pomocou kamarátov a rodiny.