Rocky Mountain Animal Rescue
Výnimoční pracovníci orgánu na presadzovanie práv zvierat a veterinári z Ľudskej spoločnosti regiónu Pikes Peak v Colorade spájajú svoje sily a každoročne ošetrujú tisíce zvierat. Tím veterinárov z okolia Pikes Peak, v ktorom sú tisíce domov, fariem a náročný terén, spolupracuje s cieľom pomáhať zvieratám, ktoré sa ocitli v problémoch — a zvieratám, ktoré spôsobujú problémy — každý deň v roku.