V roku 1972 sedemročný Steven zmizne z Mercedu v Kalifornii. Keď sa o 7 rokov neskôr hrdinsky vráti, médiá sa jeho príbehu nevedia nabažiť. Ale toto nie je hollywoodsky koniec, ako sa zdá.