Dôvodné podozrenie
Jax Stewartovú budete odsudzovať za jej pochybnú etiku a divoký výklad zákonov… až kým sa sami neocitnete v problémoch. Potom ju uvidíte takú, aká je: ako najbrilantnejšiu a najneohrozenejšiu obhajkyňu v Los Angeles, ktorá sa pri každej príležitosti postaví proti justičnému systému.