Animal Fight Club
Klub zvieracích bitkárov vám prináša súboje zvierat rovnakého druhu. Predstavíme vám najväčších a najhrozivejších zabijakov zvieracej ríše a neobyčajnú motiváciu a bojové stratégie zvierat, ktoré sú neodmysliteľnou súčasťou každého súboja.