Go! Go! Loser Ranger!
Keďže starý úkryt a šéfovia Dusterov sú zničení, preživší Dusteri uzavrú tajnú dohodu s jednotkou Ranger, že sa budú zúčastnovať týždenného Nedeľného zúčtovania, v ktorom budú vždy porazení. Unavený z tejto šarády sa napokon vzchopí Bojovník D, aby raz a navždy urobil zmenu!