Hip Hop Uncovered
Nevypovedaný príbeh o tom, ako ulice Ameriky pomohli vyformovať hip-hopovú kultúru od chvíle, kedy bol hip-hop vyjadrením prežitia a vzdoru až dovtedy, kým sa stal najdominantnejším hudobným žánrom.