Jessica Jones
Keď tragédia ukončí jej krátku kariéru superhrdinky, Jessica sa usadí v New Yorku a otvorí si vlastnú detektívnu agentúru zvanú Alias Investigations, ktorú volajú na prípady, v ktorých sú zapletení ľudia so špeciálnymi schopnosťami. Jessica trpí post-traumatickým stresovým syndrómom a chce robiť dobré skutky, ale jej hlavným cieľom nie je záchrana sveta, ale svojho bytu a snaha prežiť nejako každý deň. Seriál podľa grafického románu pre dospelých, toto nie je príbeh superhrdinky pre deti.