The Secrets of Hillsong
Štvordielny dokumentárny seriál Tajomstvá cirkvi Hillsong od stanice FX je založený na článkoch reportérov Vanity Fair Alexa Frencha a Dana Adlera o škandáloch veľkej cirkvi Hillsong. V seriáli uvidíte prvé rozhovory s bývalými pastormi Carlom a Laurou Lentzovcami od ich verejného vylúčenia z cirkvi, ktorá mala roky členov medzi hudobníkmi, hercami, športovcami a inými celebritami. Uvidíte tiež pálčivé rozhovory s mnohými členmi, ktorí sa musia vyrovnať so stále prebiehajúcimi globálnymi následkami, lebo cirkev čelí ďalším novým odhaleniam. Vďaka čerstvým reportážam a analýzam novinárov, historikov a politikov prináša tento seriál viac ako len titulky budiace senzácie a ide za oponu, aby preskúmal dlhotrvajúce krytie pochybení tejto cirkvi v snahe ochrániť sa.